Dag 11

5 maart 2023 - Kanchanaburi, Thailand

Vandaag zijn we al weer op de helft van de reis. Ook vandaag was weer een reisdag. De eerste stop was bij een bananenmarkt waar ze werkelijk van alles wat van banaan gemaakt was verkochten. Bananen zelf natuurlijk (normaal, gedroogd en geglazuurd), maar ook bananenchips in verschillende smaken, snoep gemaakt van banaan, banaanbomen, en bezems en plumeaus gemaakt van banaanbomen.

De eindbestemming voor vandaag was Kanchanaburi. Onderweg kwamen we nog kraampjes tegen waar rat op de bbq lag, volgens onze reisleider een heerlijke snack…🤢.

Tijdens de busreis vertelde Paul over de Tweede Wereldoorlog geschiedenis van Azië, aangezien er in Kanchanaburi nogal wat was gebeurt. Daarnaast was er weer een korte quiz.

De laatste stop voordat we bij het hotel kwamen, was bij de brug over de Kwai rivier.

A4C869AE-7AC7-4EA5-9B53-7635B4C0F99A

‘s Avonds met een groepje uiteten geweest en daarna nog een sports bar in geweest waar een Thaise dame heel graag met iemand van de groep mee wilde. Het is haar uiteindelijk niet gelukt😂.